新年要去10天旅行✈️,天然酵母BB點算呀? ☁️🌟 有辦法,好簡單,屋企有雪櫃就可以了: Day 1: 依平時的份量餵好BB後,取出分散在一格格的容器(如製冰格)並蓋好,放進冰箱冷藏成冰粒,最多可放約10天 Day 10: 旅行後,取出所有BB冰粒,放回平時餵養的容器內,在室溫解凍約20至24小時。 Day 11 & 12 回復依平時的份量餵BB,放回雪櫃約8-10度位置,約20至24小時。 Day 13: 觀察泡泡份量及氣味,如回復跟平時一樣,就可以用來做麵包,或者繼續餵養🙂。
長假期旅行,天然酵母點算呀?
新年要去10天旅行✈️,天然酵母BB點算呀? ☁️🌟 有辦法,好簡單,屋企有雪櫃就可以了:
Day 1:
依平時的份量餵好BB後,取出分散在一格格的容器(如製冰格)並蓋好,放進冰箱冷藏成冰粒,最多可放約10天
Day 10:
旅行後,取出所有BB冰粒,放回平時餵養的容器內,在室溫解凍約20至24小時。
Day 11 & 12
回復依平時的份量餵BB,放回雪櫃約8-10度位置,約20至24小時。
Day 13:
觀察泡泡份量及氣味,如回復跟平時一樣,就可以用來做麵包,或者繼續餵養🙂。
Related Posts
做Pretzel 要用鹼水?
昨天發生藝人吃飛機餐麵包灼傷咀唇👄的事件, 原因未明, 但看到報導中的照片, 見到他吃的是類似pretzel 的麵包, 想到了一點點.
吐司模vs麵糰份量計法
大大小小吐司模,點樣計啱麵糰份量,做頂角/山形吐司?
不同的酵母的換算比例、温度關係表
不同種類的包食譜會用上不同的酵母,要計啱份量,否則麵包發酵時間就不同了。
速溶酵母有添加劑?
昨天有學生告訴我,她聽說市面上的速溶酵母(Instant Yeast)其實含有添加劑等等化學成份,👀那麼新鮮酵母(Fresh Yeast) 有沒有這些添加劑呢?
材料準備-一目了然的材料
做麵包,好多師傅或專業的麵包學校都會教把麵粉放到枱上,再從中間撥開成一個大圓。
點解吐司要頂角?
有冇聽過頂有少少圓角的先至啱啱好最靚? 眼見好多日式麵包店的,不少台灣大師、日本大師麵包書,頂是少少圓,親切點點的。 直角定圓角,唔理,我要的是高水份吐司,似綿花糖軟綿綿的⋯⋯ 吐司好多時都以綿綿密密做指標, 但,😍見到呢啲芝士洞洞, 又好鍾意!
酵母同咩温度最啱KEY
麵包存放小貼士
最近常做酸種全麥大鄉村包,每個都過1kg!屋企人又唔係太愛好硬包,點食得哂?!